• Вход
  • Регистрация
  • Направих поръчка. Кога ще пристигне?

    Стараем се поръчки, получени днес, да изпратим по куриер още днес, така че поръчката Ви да пристигне още на следващия ден. Ако спедиторът вече е взел пратките, което обикновено се случва около 16.00 след обяд, поръчката Ви ще остане за изпращане на следващия ден.

    Поръчки получени в събота и неделя се обработват и изпращат в понеделник с доставка във вторник.

    Във всички случаи, след направена поръчка, наш сътрудник ще се свърже с Вас, за да Ви информира за детайлите по доставката - ето защо е важно да посочите коректен телефонен номер за връзка с Вас.

  • Имате ли физически магазини?

    Не. Магазинът ни е само онлайн, което носи своите предимства. Доставката се извършва до вратата Ви или до най-удобния за Вас офис на Speedy или Еконт .

  • Каква е цената на транспортната услуга?

    Ако поръчката Ви е на стойност над 70.00 лв., доставката е безплатна за Вас. В противен случай, самата доставка ще Ви струва само 4,90 лв., независимо в кое населено място (в България) се намирате и без значение дали доставката е до адрес или до офис на Speedy.

  • Как изпращате стоките, които изискват хладилно съхранение?

    Винаги се стараем тези стоки да пристигнат още на следващия ден при Вас, така че да не престояват допълнително при куриерите. В по-топлите дни може да си добавите към поръчката охладители.

  • Какви са тези "бонус точки"?

    Това е новата ни програма за лоялни клиенти, а това са "бонус точки" при покупка. Когато пазарувате в профила ви се трупат точки. След това точките могат да бъдат преобразувани в търговска отстъпка при следваща покупка.

  • В кошницата не се запазват продуктите ми и това е много изнервящо!

    Ако желаете в кошницата да се запазват продуктите, които сте си избрали, трябва да сте влезли в профила си. В противен случай се пазят само за няколко минути и ако предвиждате да си избирате повече неща и не сте влезли в профила си, има голяма вероятност да ги търсите отново.

  • Имам регистрация, но не мога да вляза в профила си. Какво да направя?

    Свържете се с нас чрез телефон 0883 220 037 , форма за контакт, e-mail (office@lifestore.bg) или чрез чат формата в сайта. Ние ще Ви помогнем да влезете в профила си.

  • Имам профил, но не пази история за предишни поръчки. Каква е причината?

    На 05.09.2019г. преместихме сайта в нова платформа. За съжаление не можахме да прехвърлим цялата информация. За това пък вече има програма за лоялни клиенти, също така пазаруването е много по-лесно и безпроблемно.

  • Имам друг въпрос

    Свържете се с нас чрез телефон 0883 220 037 , форма за контакт, e-mail (office@lifestore.bg) или чрез чат формата в сайта.

ЕКСПРЕСНА И ЛЕСНА ДОСТАВКА

100% СИГУРНОСТ ПРИ ПЛАЩАНЕ

БЪРЗА ПОРЪЧКА БЕЗ РЕГИСТРАЦИЯ

ГАРАНТИРАНО ТОП КАЧЕСТВО

ВРЪЩАНЕ ИЛИ ЗАМЯНА


Получавай актуални оферти, промоции и новини. Абонирай се сега и вземи 5% отстъпка от първата ти поръчка!