• Вход
  • Регистрация

При всяка поръчка над 100 лв. избери безплатен продукт.

  • Направих поръчка. Кога ще пристигне

    Стараем се поръчки, получени днес, да изпратим по куриер още днес, така че поръчката Ви да пристигне още на следващия ден. Ако спедиторът вече е взел пратките, което обикновено се случва около 14:00 след обяд, поръчката Ви ще остане за изпращане на следващия ден.

    Поръчки получени в събота и неделя се обработват и изпращат в понеделник с доставка във вторник.

    Във всички случаи, след направена поръчка, наш сътрудник ще се свърже с Вас, за да Ви информира за детайлите по доставката - ето защо е важно да посочите коректен телефонен номер за връзка с Вас.

  • Имате ли физически магазини?

    Не. Магазинът ни е само онлайн, което носи своите предимства. Доставката се извършва до вратата Ви или до най-удобния за Вас офис на Еконт
  • Каква е цената на транспортната услуга?

    Ако поръчката Ви е на стойност над 75.00 лв, доставката е безплатна за Вас. В противен случай, самата доставка ще Ви струва само 6.00 лв до офис на Еконт и 7.00 лв до адрес, независимо в кое населено място (в България) се намирате.
  • Как изпращате стоките, които изискват хладилно съхранение?

    Винаги се стараем тези стоки да пристигат още на следващия ден при Вас, така че да не престояват допълнително време при куриерите. За доставката на поръчка, съдържаща продукти с хладилен режим на съхранение, получавате 1 брой охладител безплатно. В по-топлите дни може да си закупите допълнителен охладител.
  • Какви са тези "бонус точки"?

    Това е новата ни програма за лоялни клиенти, а това са "бонус точки" при покупка. Когато пазарувате в профила ви се трупат точки. След това точките могат да бъдат преобразувани в търговска отстъпка при следваща покупка.
  • В кошницата не се запазват продуктите ми и това е много изнервящо!

    Ако желаете в кошницата да се запазват продуктите, които сте си избрали, трябва да сте влезли в профила си. В противен случай се пазят само за няколко минути и ако предвиждате да си избирате повече неща и не сте влезли в профила си, има голяма вероятност да ги търсите отново.
  • Имам регистрация, но не мога да вляза в профила си. Какво да направя?

    Свържете се с нас чрез телефон 0883 220 037 , форма за контакт, e-mail (office@lifestore.bg) или чрез чат формата в сайта. Ние ще Ви помогнем да влезете в профила си.
  • Имам профил, но не пази история за предишни поръчки. Каква е причината?

    На 05.09.2019г. преместихме сайта в нова платформа. За съжаление не можахме да прехвърлим цялата информация. За това пък вече има програма за лоялни клиенти, също така пазаруването е много по-лесно и безпроблемно.
  • Имам друг въпрос

    Свържете се с нас чрез телефон 0883 220 037 , форма за контакт, e-mail (office@lifestore.bg) или чрез чат формата в сайта.

ЕКСПРЕСНА И ЛЕСНА ДОСТАВКА

100% СИГУРНОСТ ПРИ ПЛАЩАНЕ

БЪРЗА ПОРЪЧКА БЕЗ РЕГИСТРАЦИЯ

ГАРАНТИРАНО ТОП КАЧЕСТВО

ВРЪЩАНЕ ИЛИ ЗАМЯНА


Получавай актуални оферти, промоции и новини, като се абонираш за седмичния ни бюлетин!